Sista September 2010

Så nu kommer det en uppdatering igen. Även denna gång ska jag försöka skriva lite snabbt för nu har jag dragit mig kvar framför datorn för länge, som vanligt... Skulle läsa kenzas blogg och jag har inte läst den på några dagar så då blev det två sidor med inlägg att läsa. Och jag måste ju läsa allting också ;)

Igår var det träning igen och det gick väl okej, gjorde saker jag kan och blablabla. Vi tränade inför söndagen. Då ska vi vara pausunderhållning i en innebandymatch i Stockholm. Ser framemot det väldigt mycket. Det var väldigt längesen vi hade tävling nu så nu gör vi äntligen någonting tillsammans med laget som är som en tävling. Nu behöver man kansk inte heller bli lika nervös för att man ska göra en tabbe, ingen som bryr sig då tror jag. Som jag sa "Det är väl bara coolt om nån ramlar" haha! Men inte om man gör illa sig så klart, för det vill vi ju inte!

Nu ska jag göra lite läxor och sen kanske det lir idol. Tycker inte det är så kul att kolla denna vecka. Vill bara se när dem sjunger och veta vem som går vidare. Väldigt frygt att sitta en hel timme och se introduktioner till varje person och tre reklampauser på det... Gör något vettigt av tiden istället!

Blev ganska långt ändå, hehe.


Kommentarer
Postat av: Cissi

Madde, du är trött va? Du måste mena sista september :P

2010-10-01 @ 07:59:41
URL: http://redandbloodywine.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0