Sjukdag

Jahapp, förkylningen sitter i sig idag också så jag blev hemma från skolan. Gjorde inte mig något direkt, vi skulle suttit på en tre timmar lång föreläsning och det hade inte varit så kul att sitta där och snora eller behöva springa ut var tredje minut. Lite nässpray har iaf hjälpt och jag hoppas jag kan gå till skolan imorgonm händer lite roliga saker då, förutom att vi ska gå typ 6 kilomter...

Jag vaknade 6.10 i morse för att se om jag skulle vara hemma och efter det kunde jag inte somna om, så jag har spenderat hela morgonen och förmiddagen framför teven. Tror dock att jag somnade i någon halvtimme. Jag har även vart duktig och ränkat klart all matte, eller det som jag kunde och förstod iaf, får fråga läraren om resten på torsdag. Nu blir det mellis och mer tevetittande. Jag älskar att ha alla kanaler! :D Finns alltid nånting att kolla på, typ.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0