Skolkort

Imorgon ska jag ta årets skolfoto, det sista för min del. Många brukar kklä upp sig extra då för att vara så fina. Jag brukar också göra det eller gjorde tills jag började på gymnasiet tror jag de senaste två åren har inte innefattat några bra klädval...
Men borde man inte bara vara sig själv? Skolkortet ska väl visa klassen och hur den var, hur man själv var den tiden. Då borde man bara vara sig själv. Så imorgon tror jag inte att jag ska ha några speciella kläder på mig. Ett par svarta jeans och kanske en vit t-shirt eller liknande, sen kan man väl hänga på ett halsband och pigga upp ansiktet så man ser lite levande ut och markera ögonen lite mer.

Slutsats. Var dig själv, eller va så som du mår bra av. Om det nu innebär att du mår bra av att klä upp och fixa till dig så gör det! Alla ska få vara som de vill och det ska alla respektera. Jag menar bara att man inte behöver anstränga sig om man inte vill. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0