Söndag

Sådär, då var jag hemma igen med en förskylning på köpet. Fast jag kände av det redan igår mårse, jag hatar att vara förskyld.

Igår var jag på bröllop och det var jättefint! Hade en jättebra dag med trevligt folk och god mat och tårta. Brudparet var jättevackra! ♥

Idag har jag redan gjort två läxor och nu är det bara matten kvar. Senare idag får vi lite besök och då ska vi äta tårta. Sen kanske jag hinner kolla på tv lite också, vi har fått fler kanaler nu, så någonting roligt måste det väl gå att hitta. Jag tror inte det blir någon träning ikväll, tränaren kastar väl ut mig om jag säger att jag är förskyld :P bättre att jag vilar till på tisdag, då händer det lite fler roliga saker också ;) haha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0