Tåg

Imorse hade jag ingen aning om vad jag skulle ha på mig för min planerad vita tröja va bortaa.. men som sagt blev det svarta jeans och den blommiga tröja jag köpte i början av sommaren, vanligt smink, inga smycken och lite uppsatt hår, sådär ja! Det var avklarat väldigt snabbt och nu längtar man bara till att korten ska komma hem så man får se hur man ser ut.

Idag blev det lite plugg i efter skolan i skolan och sedan en promenad för att ta tåget hem. Det är smidigare att ta tåget ibland när man har mycket läxor som man behäver göra. Dock var det väldigt skakigt idag så allt jag skrev går väl med näppe å nöd att läsa, okej inte riktigt men de blev inte så snyggt som jag brukar vilja ha det :P

Snart blir det mat och sedan träning!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0