100910

Och så var det äntligen helg igen. Det blev en hemmakväll med mys framför idol ikväll och nu tittar jag på pirates of the caribbean. Men så ska ju nyheterna såklart komma mitt i och förlänga pausen ännu mera.

Idag var en bra dag i skolan också. Kom dit tidigare idag för att jobba lite, men det visade sig att vi inte behövde göra någonting så det blev bara en chill stund vilket var väldigt skönt och trevlig. Tack för idag! ♥

Imorgon kanske jag inte hinner in och skriva för jag ska hem till mamma och sedan drar jag till huvudstaden på träningsläger med laget, eller typ en extra lång träning. Ser fram emot det mycket!

Bjuder på en bild på moi från idag, bara för att jag gillar min fläta :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0