what to do what to do

Ojoj tre dagar sedan jag skrev men jag har nog bara inte hunnit. Träning igår och tisdagen ööh....vad gjorde jag då?! Glömde nog bara bort det helt enkelt tror jag och gjorde lite läxa. 

Skolan har rullat på och ja läxorna byggs på mer och mer och flera prov är iskrivna nu så det gäller att ligga på nu i några veckor. Har redann börjat plugga till provet på onsdag, annars blir det som det alltid brukar bli :P Jag är en riktig tidsoptimist! 

Imorgon hoppas jag på att det blir fint väder så jag kan ta cykeln till skolan och hem.

Tyvär är min inspiration på noll och jag är jättetrött så jag kom inte på någonting mer att skriva. Så tack för mig.

Aaaadjö!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0