14e April

Torsdag idag och jag har vart ledig hela dagen. Det har vart jätteskönt, välbehövligt nu sähär två dagar innan lovet ;) Dock fick jag gå upp tidigt för att åka från ett hus till ett annat men väl framme kollade jag på några Glamourama avsnitt innan jag somnade och sov i några timmar. 

Idag har jag även tittat och letat efter olika utbildningar. Jag hittade några som verkade roliga och intressanta men när jag väl skulle söka till dem fattade jag ingenting av hur man skulle göra... Så det blir väl att jag får gå till studievägledaren imorgon och få lite hjälp eftersom det är sista dagen att söka imorgon.

Men en glad nyhet jag fick veta igår kväll är att jag har fått sommarjobb!:D Yey! Det är precis i slutet av sommaren så förhoppningsvis kanske man hittar någonting till början av sommaren också.

Nu ska jag sova, så godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0