20e april 2011

Hallå, hallå!

Nu är jag utvilad efter resan. Det kändes som att jag var utvilad redan när jag kom hem igår. Konstigt nog var ja inte trött så jag satt uppe ett tag och kollade på tv. Och i morse vaknade jag så tidigt som vid tio, fast jag hade väl sovit i elva timmar då så det räckte väl för mig. Däremot var jag jättehungrig när jag kom hem igår så jag slängde i mig massa mat. Jag hade nämligen inte ätit sen tvåtiden och det var knappt en och en halv pizzabit. Innan det hade jag inte ätit någon frukost heller då vi inte hade beställt någon på båten.

Halva dagen idag har jag tittat på tv och bara tagit det lungt. Kollat efter studentklänning har jag gjort också och skissat lite själv hur jag hur jag vill att den ska se ut. Hittar jag inte den perfekta klänningen kanske man kan sy en själv, eller ja, kanske mamma kan sy en :p  I alla fall så vid fyratiden åkte jag hem till mamma för att träna men så blev det inställd... Jaja, då kunde man ta det lungt med maten för en gångs skull och sedan ta ett varmt och skönt bad.

Nu ska jag göra mg i ordning och sedan krypa ner i sängen och läsa min bok tills jag somnar =)

Godnatt på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0