En kort dag med många tankar

Och så var det bara en dag kvar i skolan innan helgen. Den här veckan har gått väldigt fort, kanske för att det bara blev tre skoldagar och det har ju vart himla skönt! Idag blev det bara en lektion dessutom, hade redovisningen och det gick ganska bra tror jag. Var dock inte riktigt en redovisning utan mer att jag skulle presentera vad jag har jobbat om för etiskt problem och sedan fick man disskutera lite med de andra.

Efter denna enda lektion träffade jag M och S och så satte vi oss på en filt i botaniska trädgården och hade det trevligt. Sedan

Shit, kan knappt fatta att det fortfarande är ljust ute, det är så himla underbart! Sommaren närmar sig verkligen med STORA steg och om sex veckor tar jag studenten!! Idag köpte jag också en biljett till en av studentfesterna som är ute på Elba. Hade egentligen inte tänkt gå på den men det var så många som skulle åka dit och alla sa att det skulle bli jättekul, såå då bestämde jag mig för att åka med ;)

Nu ska jag mixa lite musik och kolla på teve och bara ta det lungt. Jag får spendera hela helgen till att plugga i stället.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0