Kryssningen

Ja, jag tänkte att jag kanske skulle berätta lite om kryssningen som jag va på. Måste bara säga att det var helt AWESOME!
Va kanske inte så jätteladdad innan men när man väl kom på båten så kom så ändrades stämningen helt och man var taggad.
     Det började med en god middag. Jag, såklart, missade att det fanns varm mat så det blev bara kall mat på min tallrik. Lite makaroner, lite potatissallad, lite gurka och tomat, lite lax och nån skinkbit. Men sedan fick jag nått kycklingspett som var väldigt gott. Självklart blev det efterrätt också, man sparade ju lite plats i magen så man kunde få i sig lite sånt också ;) Efter middagen gjorde vi oss i ordning för kvällen och sedan var det en lååång natt, och morgon... Vid sjutiden somnade jag och så blev det några timmars sömn, vaknade några gånger under de där timmarna också, och vid elva vaknade jag och kunde inte somna om. Så jag låg vaken och stirrade upp i taken i en och en halv timme i väntan på att de andra skulle vakna. När vi var klara för att möta dagen blev det en liten lunch innan vi slog oss ner och tittade på karaoketävlingen, vilket nog var bland det roligaste. Hela dagen var det fest på båten iaf och ett tag innan det var sags att gå till hytten och packa ihop allting var det fullt drag med ett band som på scenen.
     Det var lite träkigt när det var dags att åka hem. Det var första kryssningen någonsin för mig och jag skulle gärna göra om det! Det var hur kul som helst, speciellt då det bara var studenter.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0