Påskäggsjakt

Gokväll!

Idag har det vart en ganska seg men ändå händelsufull dag. Självklart var min kära syster tvungen att väcka mig imorse bara för att hon tycker det är kul... jättekul...! Men jag sov i någon timme till innan jag gick upp och jag kunde gärna ha sovit i några timmar till för att jag var så trött.
     På eftermiddagen åkte vi hem till mamma och där hade jag lite påskäggsjakt för alla i huset, så de fick gå och leta i trädgården efter sina påskägg. Dock var inte alla påskägg utan de låg en chips- och en ostbågspåse på något ställe, dessutom innehöll inget påskägg godis.

Sedan har jag varit ute i solen och så hade vi middagspremiär ute på altanen för i år. Efter maten gick mamma och jag på en liten promenad och här sitter jag nu efter att ha nördat runt på facebook. Får se vad jag hittar på nu. Tror jag ska titta på big brother som jag har blivit fast för nu. När nya säsongen började tänkte jag att jag absolut inte skulle titta men för några dagar sedan kollade jag på det på tv och nu är jag fast. Brukar kolla på internet då jag missar det när det går på teve. Jag måste verkligen säga att det är såå roligt! Jo, jag lovar, det är det!

Anyway anyhow, kanske lägger upp en bild på hur jag såg ut igår sedan ;)

Ha det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0