Tillbaks till skolan

Orkar ej med den här bloggen... Hade skrivit ett långt inlägg men så försvann allting. Hade tydligen varit borta från datan för länge så bara det som jag skrivit först i inlägget var kvar och hade sparats som ett utkast. Tusan (älskar mina fina svärord, men jag väljer att vara lite fin i munnen), nu passar det inte ens att skriva vad jag hade tänkt skriva i ett nytt inläggMen okej, måånga timmar senare än vad jag tänkt mig så kommer då detta inlägg. Varsågoda!

Eftersom det verkar ligga någon förbannelse över mig så blev jag såklart sjuk på detta lov också, som tur var var det i slutet av lovet. I söndags bröt helvetet ut men nu är det påväg bort i alla fall. Kände mig så bra att jag kunde gå till skolan, dock så försvann rösten ibland när jag pratade och så gick jag runt med en snorig näsa hela dagen... Härligt!

Det blev ändå inte en sådan lång dag i skolan och när jag kom hem fortsatte jag lite på ett arbete som jag har redovisning om imorgon. Är lite nervös för det då jag inte riktigt vet vad man ska göra eller säga men förhoppningsvis är jag inte först och då är det bara att kolla hur de andra gör, smart tjej! Sedan blev det såklart till att titta på project runway och sedan tog jag en tupplur någon timme, kanske inte var så smart av mig då jag inte kan somna nu... Smart tjej, NOT! Som tur är har jag sovmorgon imorgon och bara två lektioner på eftermiddagen.

Nu ska jag försöka sova och vi får väl se hur det går. Har väldigt ont i magen just nu, tror det är för att jag har ätit för mycket godis, inte bra... Men eftersom jag inte är så trött funderar jag på att antingen förtsätta med redovisningen eller spela lite spel för att bli trött, hmm svårt val. Jag gör lite på arbetet och sedan spelar jag spel ;)

Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0