4 dagar kvar

...tills jag flyttar! Igår började jag skriva listor på saker som jag ska ha med mig och saker som måste köpas köpa. Jag är långt ifrån klar, men jag kanske kan fortsätta imorgon i bilen på vägen till och från Skövde. Jag ska nämligen åka och titta på lägenheten imorgon :D Drar iväg med pappa på morgonen och sen har jag ingen aning om när vi kommer hem igen.

Idag har jag börjat lägga fram lite saker som jag ska ha med mig. Har även börjat kolla upp vart jag kan köpa böcker till skolan billigast, herregud det är INTE billigt inte! Dessutom ska man ha flera böcker i vissa ämnen, undra om man ens kommer läsa alla sidor i böckerna? Det borde finnas att man bara kan låna dem. Men jag hittar ganska många begagnade böcker så lite billigare blir det i alla fall ;)

Nu ska jag strax sova. Jag var påväg att somna för en timme sedan, förstår inte hur jag kan vara så trött.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0