Första arbetsveckan avklarad

Första arbetsveckan är över och jag är trött. Det blir tidiga morgonar då jag börjar klockan 07.00 men ändå inte så sena eftermiddagar så jag slutar 15.30. Det blir tidiga kvällar för annars skulle jag aldrig orka ta mig upp på morgonen. Det är ganska tungt arbete, men det är kul. Vi får jobba ute i det fina vädret men även vara inne och pyssla med olika saker.

Nu är det två veckor kvar och det kommer nog gå väldigt fort, det kändes som att denna vecka var över innan den ens hann börjat. Men jag hann med årets andra dopp. En dag efter jobbet hämtade ja syrran på hennes jobb och så åkte vi till gropen för ett kvällsdopp. Det var jätteskönt (när att jag till slut kom i efter lite velande på kanten och med bara fötterna i ett tag) så vi kommer nog åka dit fler gånger nästa vecka :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0