Torsdags shopping

I torsdags efter jobbet bestämde jag mig för att leta efter ett par nya skor då mina Björn Borg tyvärr hade gjort sitt, hål rakt igenom hälen, missfärgade och bara allmänt fula och förstörda... Men jag fick inte med mig några skor hem, i stället blev del bara kläder. Fick med mig en behå, ett linne, en t-shirt och ett par skjorts från H&M och ett par jeans från lindex. Men totalt gjorde jag själv bara av med 75 kr då jag bara använde presentkort på H&M och jeansen var på rea och kostade 75 kr. En väldigt prisvärd shoppingrunda alltså ;)

Ikväll ska jag ha på mig antingen skjortsen eller jeasen, som jag köpte, beroende på väder. Hoppas på att det blir varmt så att jag får använda de gröna skjortsen då jag har letat länge efter dem!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0