Studentlivet börjar

Yes! Nu har man beställt skolböcker för 1600 kr. Känns ju finfint i plånboken... Tur att jag fick lön idag då, eller jag är inte ens säker på att jag fick min lön idag, tror att jag ska få den nästa månad. Ska kolla upp det där imorgon.

Något som däremot känns lite bättre än en tommare plånbok är träningsvärken jag har. Fast skönt är det inte, men det känns bra. Det var så skönt att äntligen få träna igen, och så blev det bara en gång :( Vet inte vad jag ska göra utan gymnastiken. Kanske ska söka in till någon grupp i Skövde?

Idag blev det en tidig morgon (för mig). Åkte ner på stan till 10.45 och träffade en kompis. När jag kom hem fortsatte jag att leta skolböcker (Ja, jag blev klar med det för en liten stund sedan. Tar himla lång tid att leta upp alla böcker och sen hítta eventuellt begagnade böcker och i rätt stad.) och senare på eftermiddagen åkte jag och pappa och storhandlade saker till lägenheten, var mest ett startkit av nödvändigheter som jag får fylla på sen.

Nej nu ska jag snart sova. Imorgon blir det lunch på stan med M och S vid 11.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0