19 år!

Så har min födelsedag lidit mot sitt slut och det har verkligen varit en toppendag!

Gick hem till C vid tvåtiden och visste inte riktigt vad vi skulle hitta på men när jag kom dit blev jag överraskad av hela tjejgänget som var där. Så fick jag klä på mig och det enda jag fick veta var att vi skulle gå ut och hitta på någonting. Vi började promenera och kom tillslut fram till bowlinghallen där vi skulle bowla ;) Efter två timmars spelande fick jag sedan bestämma vart vi skulle gå och äta och så gick vi in till centrum och åt en riktigt god middag och efterrätt. Jag kan säga att jag är fortfarande mätt!

Det kändes lite konsitgt att inte fira hemma med familjen. Men man växer upp, så är det när man flyttat hemifrån. Jag hade i alla fall en underbar dag här nere i Skövde med mina fina vänner!

Jahapp bara ett år kvar tills jag blir 20, tänkt vad tiden går fort! Kan knappt fatta det själv, haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0