Året som gått

Jaa, så var julen över för i år. Nu förbereder vi oss för nyårsafton i stället och välkomnar det nya året. Hoppas på att det blir ett awsome år, inte för att detta år inte har varit det. Det har hänt massa roligheter, mycket av det har haft samband med sista året på gymnasiet; studentfester, utklädnadsshow och självklart studenten! Även om sommaren kanske inte var den bästa så hade jag i alla fall mitt första sommarjobb och sen så flyttade jag till Skövde. Jag kan fortfarande inte riktigt förstå att jag, Madeleine, helt plötsligt bestämde mig för att flytta till en annan stad, det känns nämligen inte riktigt som någontingt jag skulle göra. Men nu är det gjort och jag ångrar mig inte en sekund!

Det kommer nog dröja ett tag innan jag skriver igen så jag kan väl passa på att berätta vad som hänt och vad som händer.

Julafton firades hemma hos mamma. Och i måndags skulle syrran ha kommit hem och hälsat på men på grund av stormen gick inga tåg så hon kom i tisdags i stället och då firade vi jul tillsammans hemma hos pappa. Så igår åkte vi hem till mamma och firade jul tillsammans. Och idag åkte jag tillbaka till Västerås och umgicks lite med M och S. Imorgon vet jag inte riktigt vad jag ska hitta på. Jag vet att jag ska plugga, sen funderar jag på att kanske åka ner på stan, vi får se hur det blir med den saken. Sen är det nyårsafton och då får jag äntligen träffa hela tjejgänget igen. Det var ett tag sedan vi sågs nu så jag längtar! :D

Gott nytt år!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0