Dan före dopparedan

Bara en dag kvar till julafton!

Igår kom jag äntligen tillbaka till Västerås. När vi kom hem blev det lite fika och så fick jag födelsedagspresenter :D Sedan lekte jag med lillsyrran i någon timme och gick med henne, det var inte så skönt för ryggen... men kul var det! Jag lärde henne även att säga fot och vad en fot var och sen satt hon och peka på min fot och sa "fot" hela tiden, haha duktig tjej. Sen blev det en lugn kväll, jag somnade redan kvart i nio framför teven och så sov jag fram till tio imorse. Dock så vaknade jag även tidigare på morgonen av att någon var pigg och glad, gissa vem.

Idag blir det julfirande. Mamma kommer snart och hämtar mig och då åker vi först hem till morfar och sedan hem till moster. Sen åker vi hem till mamma och förbereder inför imorgon.

Jag längtar verkligen efter att få äta julmat!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0