110225

(Detta kan bli ett lite rörigt inlägg)

Jag känner mig ej särskilt duktig på att blogga just nu, men jag har hela tiden massa skolarbeten att göra och när
jag inte gör dom så tränar jag eller sover. Jag är jättetrött hela tiden. Måste se till att somna tidigare på kvällarna, tyvärr är det lite svårt ibland när ens lillasyster börjar skrika men ibland kan jag helt enkelt bara inte somna..

I helgen tog jag det bara lungt på fredagen och lördagen, men men på söndagen blev det hårdträning. Jag åkte nämligen iväg med laget och tränade lite spinning, boxning och gym. Kan säga att jag att jag hade en riktig träningsvärk efter det!

Imorgon blir det en kort dag i skolan imorgon igen. Har slutat tidigt både igår och idag vilket har vart jätteskönt. Imorgon får vi se om jag tar mod till mig att göra en sak efter skolan som jag tänkt på ett tag nu... Säger inte än vad det gäller ;)
Har precis sett klart på cougar town nu och ska jagt sova.

Godnatt!

(Datumet ser väldigt konstig ut nu när det är 2011, har fortfarande inte vant mig vid att det är ett nytt år.. :p)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0