Tillbaka

Så var skolan igång och så även bloggen. Har haft lite uppehåll från den nu för jag inte inte haft någon riktig lust till att skriva någonting. Bättre att avstå än att skriva lite skit, även om det kan vara skönt ibland. Jag har varit väldigt trött och lat de senaste dagarna och bara tagit det väldigt lungt. Jag var dessutom sjuk i nästan en vecka, och tro mig -jag var sjuk! Värsta förkylningen jag haft på länge. Men nu är jag frisk, lite snorig bara men det skyller vi det kalla vädret på även om det inte är så jättekallt ute längre.

Som sagt skolan är igång igen. Första dagen idag och jag är redan stressad för att hinna med massa saker. Ska börja jobba på en stor uppgift nu så den blir klar någon gång och förhoppningsvis kan jag börja räkna lite matte imorgon.

Kanske blir en en uppdatering om den sista veckan på lovet senare om jag känner för att ta en liten rast.

Tills nästa gång: Ha det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0