Bio

I tisdags (datan hakade upp sig så det gick inte att publicera detta i tisdags ): ) hämtade jag syrran på stan på eftermiddagen och så åkte vi och handlade lite. Sedan åkte vi tillbaka till stan (vi var inte så långt därifrån) och gick till Gina Tricot där vi byte kläder som vi köpte igår. Jag bytte det blå linnet mot en svart spetsbody, insåg att jag kanske inte behövde det där linnet och så ville jag så gärna ha den där bodyn, så så blev det. Sedan gick vi och köpte biljetter till filmen Bridesmaides som vi tittade på en timme senare. Det var den roligaste filmen jag sett på länge! Tror aldrig att aldrig jag sett en film på bio där alla har skrattat så mycket, sedan var den lång också vilket var bra så det hände mycket saker.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0