Dagarna går...

Det är väl ungefär vad man kan säga just nu. Dagarna går och jag vet fortfarande inte vad jag ska göra till hösten. Jag kom in på Lunds universitet och nu är frågan om jag ska börja där. Just nu lutar det mot att börja plugga men jag är samtidigt inte helt säker på utbildningen, känner mig lost...

Men om vi slutar tänka på det för ett ögonblick (även om jag tänker på det hela tiden) och så berättar jag vad som hände idag (igår?) i stället. Mamma och jag åkta till Ulriksdals slottsträdgård och så gick vi till Ulriksdals slott, det var jättefint och mysigt där. 
Idag var för övrigt första gången jag badade utomhus i år! Sent ute? JA! Men bättre sent än aldrig ;) Badade i poolen och det var jätteskönt. Det var väldigt varmt idag så jag bestämde mig för att jag äntligen skulle bada, även om jag bara satt och doppade fötterna i cirka 10 minuter innan jag hoppade i. Jag kan vara en riktig badkruka ibland...
Avslutade kvällen med en film som var sådär, lite komplicerad ibland men annars hyffsat bra.

Nu ska jag somna till åskan och regnet. Godnatt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0