En dag i solen

Idag blev det en tidig morgon. Åkte med mamma och syster in till staden för tisigt för mig som har, kan man kalla det lov? Eller bara är arbetslös?... Iaf, jag skulle haft sovmorgon, som jag ska ha haft och ska ha hela juli ;) Tyvärr får jag inte sovmorgon imorgon heller då jag är så snäll att jag går upp och skjutsar min kära syster till jobbet då hon har jobbiga väskor med sig...

I alla fall, när jag kom fram blev det att krypa ner i sängen igen och kolla på lite True blood och Days of our lives. Sedan blev det lunch ute i solen, där jag stannade kvar tills det blev dags att åka ner på stan och kolla på bio. Vi såg Bad teacher, och den va väldigt rolig, lite mysko-rolig, typ..
När jag kom hem blev med mys framför Harry Potter, eller "inspelningen av sista Harry Potter filmen" eller vad det nu var. Bra var det iaf, såklart!

Nu ska jag kolla på lite True Blood innan jag ska sova.

Godnatt! Och STORT GRATTIS till min bästa vän som fyller 19 år idag! :D ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0