Onsdagsfika på stan & Fredagstrip till Leksand

I onsdags blev det en lugn dag hemma på dagen. Jag satt och pysslade i köket med lite scrapbooking och det var riktigt kul. Ska fortsätte med det när jag kommer hem från jobbet under veckan som kommer, om jag inte har någonting annat att göra. Senare på eftermiddagen/kvällen åkte jag ner på stan och träffade S och M för en lång fika. Var ett tag sedan vi såg alla tre så det var mycket att prata om :)

Idag, fredag, åkte vi upp och hälsade på syrran i Leksand. Vi åkte direkt efter frukosten och kom fram vid två-tiden efter ett lunchstopp på donken, såklart ;) Blev lite fika och en promenad runt karteret innan vi åkte hem :) Jag hoppas att jag kan åka upp någon helg snart igen medan det fortfarande är sommar och fint väder.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0