Pyssel imorgon!

För några dagar sedan kom korten som jag beställde för nästan en vecka sedan och idag fick jag äntligen se dem :D Så imorgon ska jag börja pyssla med det, jag kommer bli en mästare på scrapbooking ;) Det kommer nog ta ett långt tag innan jag är klar men jag har i alla fall en vecka på mig innan jag börjar jobba.

Nu ska jag kolla på en serie innan jag ska sova. Och så ska jag längta lite mer efter Italien (om det är möjligt?!)efter att ha sett en bild därifrån... Nu har jag slutat tänka på det hela tiden i alla fall, kanske för att tiden då vi brukar vara där är över. I en månad har jag känt lukter, sett bilder och hört ljud som påminner mig om det underbara landet...

Men nu får jag ta och stänga ner datorn så att jag somnar i skaplig tid och orkar gå upp imorgon.

Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0