Sommar sommar och sol

Idag har det varit en seg dag. Men det blev en tur till centrum med mamma där vi handlade mat och lördagsgodis. Så har jag även varit ute en del i det fina vädret men mest bara suttit stilla då förutom när jag stått på händer vilket inte gick så jättebra. Jag måste börja träna snart! Jag har vart utan gympan FÖR länge nu då jag inte kunde träna i slutet av terminen på grund av min rygg :(  Men vi får väl se om det blir någon mer gymnastik nu till hösten, vet fortfarande inte vart jag ska ta vägen...

Efter middagen tog mamma och jag en promenad runt kvarteret också innan det blev mys i soffan med en film.

Nu ska jag sova och så får vi se vad morgondagen (dagen) har att bjuda på.

Godnatt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0