Ett steg mot vuxenvärlden

Igår blev det en heldag hemma i sången framför datorn och teven. Blev dock tvungen att göra ett snabbt ärende på stan vilket inte slutade så bra när det började spöregna, inte bra när man är förkyld! På kvällen kom syrran hem och tog hand om mig och så hade vi en trevlig helkväll tillsammans i mitt rum. Gick igenom alla studentpresenter och tittade på allt jag hade fått. Är såå glad över presenterna! :D Tack så jättemycket!

Idag åkte jag till "jobbet", var lite jobbigt med näsan men det känns som att det är påväg mott bättringshållet nu i alla fall :) När det var slut gick jag till arbetsöredlineng och skrev in mig. Ett steg närmare vuxenvärlden. Det var väääldigt lååång väntetid och sen skulle man hålla på och krångla och skriva in massa saker på nån dator vilket jag inte fick veta förns efter en tid så då fick jag sitta där ännu längre... Men nu är det klart.

Nu ska jag strax gå och lägga mig. Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0