Fredag

Goddag goddag, eller gokväll gokväll!

Just nu gömmer jag mig på mitt rum undan från lillsyrran som skriker som en galning. Kyros kom ockå upp till mitt rum och hoppade in i garderoben för att komma undan från skriket.
Innan utbrottet åt vi i alla fall en god middag som bestod av kinamat och sen var jag ut och fyllde på spolarvätska i bilen. Håller nämligen på att göra mig i ordning för kvällen för att snart åka och hämta bästis och sen ska vi ha en toppenkväll! Var himla lämgesen vi träffades så nu ska vi ta igen allting och se vart kvällen tar oss :D

Lyssnar på härlig musik också medan jag gör mig i ordning, det är som ett måste!

Va och klippte mig idag också, senast jag gjorde det var i augusti.. Hehe.. Det hade blivit ganska långt och slitet så jag tog bort en decimeter och nu känns det jättelätt och fräscht!

Hoppas ni får en underbar fredagskväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0