Studenten närmar sig

Och så kom förskylningen... Men det är inte lika hemskt som förra gången. Nu är jag ganska pigg och kan röra på mig och till och med köra bil ;) Men knappast i form för att träna så ikväll är jag hemma och det blir jag imorgon också.

Har precis gått igenom mailen och visat mamma några potentiella studentklänningar jag hittade igår. Skulle vilja beställa en men tänk om jag hittar någon annan senare, det är fortfarande ganska tidigt och det lär nog komma fler klänningar till våren. Vi får se, vi får se.. Måste hitta bra skor också som passar..

Tänk att det bara är tre månader kvar nu, jag börjar få panik! Men idag började jag gå igenom kataloger från olika högskolor och kolla igenom olika program för att se vad som verkar intressant. Som sagt vet jag inte vad jag vill bli eller göra, så jag är helt öppen för förslag.

Nu ska jag fortsätta med ett arbete och surfa runt på olika sidor. Vet dock vart jag kommer sluta... -Facebook. Sidan man alltid lyckas komma till även fast man inte har någonting att göra där.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0