Uppdatering av veckan som gått

Tänkte ta en liten paus i pluggandet och skriva lite om veckan. Har varit sjuk hela veckan, jättekul! Not! Men nu är jag frisk, lite hosta kvar bara men det är inte så farligt. Även fast jag vart lite dålig har jag firat i veckan. I torsdags var det 100 dagar kvar till studenten och det firades med 100 dagarsfesten. Hade en helt underbar kväll och det var hur kul som helst!
Sedan blev det fredag och hela dagen låg jag i sängen och kollade på teve och lite film och bara tog det lungt för att på kvällen gå ut och kolla på Petter som kom till staden. Det var riktigt bra det också, väldigt trångt bara och man höll på att bli mosad så efter några låtar backade vi bak. Fick se han iaf och fick några kort så jag var nöjd. Sedan lyssnade vi ett tag till innan vi åkte hem.

Igår körde jag och syrran hem till mamma för att fira henne tillsammans med släkten och idag har jag tagit det lite lungt framför teven och har suttit och pluggat samhäll nu ett tag. Ska ta och fortsätta med det innan det blir mat och så får jag se om det blir träning ikväll. Det skulle vara kul för det var ganska längesen jag tränade nu, men samtidigt känner jag mig så trött och sliten..

Anyway anyhow. Ha det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0