12e Maj 2011

Äsh när jag ändå håller på och skriver kan jag lika gärna fortsätta och berätta om dagen ;)

Idag hade jag bara två lektioner på eftermiddagen så jag tog bilen från mamma vid tolv. Dock var det lite onödiga lektioner, den första slutade efter tio minuter och på den andra gjorde jag ingenting förutom att få reda på hur jag ligger till betygsmässigt, yey för dem lektionerna... Men då blev det till att chilla ett tag innan jag gick för att kolla efter studentklänning men när jag kommer dit så är det lunchstängt, såklart...! Jag vet när dem har lunchstängt men jag tänkte inte alls på vad klockan var när jag gick dit. Jaja, jag fick en skönt promenad i det fina vädret genom stan i alla fall :)

När skolan iaf var slut stannade jag kvar med klassen och målade på vår kalender som vi blev klara med och ska sätta upp imorgon. Där har vi planerat och ritat upp vad vi ska göra den sista månaden innan studenten, måste säga att jag gillar 19:e maj bäst ;) höhö, undra varför ;P

Efter lite målande brummade jag hem och åt och väntade på att ESC skulle börja :D men nu är det slut och nu är det dags för mig att sova. Så god natt än en gång :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0