6 månader idag

Tänkte att jag skulle skriva lite fort här innan jag måste sova. Igår var jag äntligen tillbaka på träningen efter sisådär tre veckor kanske. Dock kunde jag inte göra så mycket då ryggen fortfarande värkte... Men det var kul att vara där iaf :D

Idag blev det knappt två lektioner i skolan och sedan pyssel innan jag åkte hem och bara tog det lugnt. Nu är det officiellt slut på allt plugg!! Betygen sattes nämligen idag så det finns väl ingenting mer man kan göra. Skönt!

Imorgon ska jag till frisören och klippa och slinga mig. Vill bli lite fint sommarblond och sedan försöka få till en frisyr. Sedan ska jag nog knalla runt på stan och se om jag kan hitta några snygga smycken till studenten, vet ungefär vad jag hade tänkte mig, men jag får se om jag hittar någor snyggt som sagt ;)
På kvällen blir det genrep till utklädnadsshowen, aah jag längtar! Det kommer nog bli en av de roligaste dagarna i skolan.

Måste även passa på at skriva att lillsyrran blev 6 månader idag :D Herregud var tiden går fort!

Nu ska jag sova, eller ja, somna i boken. Vi får de hur långt jag hinner läsa den här gången. Sist öppnade jag inte ens boken innan jag blunade och sov... xD Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0