En dag i Stockholm

Igår gick jag upp tidigt och åkte till vår vackra huvudstad med mamma för att titta på en konsert med Caroline af Ugglas kör på Cirkus. Det var hur bra som helst, satt bara och log hela tiden. Vilken energi det var! Så var Martin Stenmark med också och sjöng två låtar och Caroline själv sjöng sin låt Snälla snälla. Synd att inte syrran var där då :p

Efter konserten tog vi spårvagnen tillbaka och gick runt och tittade i mååånga affärer i jakt på en studentklänning. Hittade ingen som jag köpte men jag hittade några fina som jag ska fundera på. Den 27:e måste jag ha en klänning då vi ska ta kort så jag måste skynda mig nu med att hitta en. Börjar faktiskt bli lite nervös över att jag inte ska hitta någon. Jag är väldigt kräsen nämligen så det är inte så lätt.

Jag fick inte med mig någon klänning hem men jag fick med mig två snygga linnen från Zara, två likadana, en i svart och en i vitt.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0