Glad, irriterad, stressad

Hallåhallå!

Just nu är jag väldgit glad, men samtidigt lite sur, irriterad och stressad. Studentklänningen jag beställde var tydligen slut så nu står jag utan klänning igen :( inte kul! om en vecka är det studentfoto och jag vill gärna ha en klänning då. Sen så är jag superstressad över skolan, jag har massa saker kvar att göra men jag har ingen ork och ingen tid känns det som... Längtar tills dessa tre veckor är över, eller egentligen bara tills nästa vecka är över för då är allt plugg slut sedan är det bara roligheter kvar.

Imorgon har jag nationella prov i matte C, jippi. Har dock ingen press på mig vilket känns skönt men jag ska göra mitt bästa så att jag kan känna mig stolt över mig själv. Nej nu ska jag borsta tänderna :D

Godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0