Glad

Hallå hallå bloggen!

Åååååhhh jag kan inte låta bli att vara glad. Bara två dagar kvar nu!! :D Längtar så himla mycket på att få se resultatet.

Så nu har jag fått ur mig det även om det finns mycket mer glädje inom mig. Hostan är kvar men det är mycket bättre nu. Nu kan jag sova hela natten igenom. Bär med mig en vattenflaska överallt hela dagen lång så att jag har när jag behöver, smart tjej ;)

Nu ska jag skriva klart min loggbok och sen är projektarbetet SLUT! Sööönt! Bara 100 saker kvar att göra innan man kan andas ut sen då... Denna och nästa vecka kommer nog vara dem jobbigaste ever, fast det blir nog mest denna vecka då jag måste göra klart allt det sista under helgen sen är det bara prov och redovisning på nästa måndag och tisdag. Sen tror och hoppas jag att det är slut.

Nu ska jag fortsätta leta studentklänning innan jag ska sova. Har bara en lektion i morgon bittt och sen är jag ledig resten av dagen :D Ha det gött!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0