Hemma framför teven

Vilken underbar dag det har varit, eller inte... Har haft huvudvärk sedan jag vaknade vid nio imorse och hostan har blivit värre. Jippi! Så det blev ingen skola idag och det blir ingen utgång ikväll :( Men man ska inte klaga.
Idag har jag nog uteslutande tittat på teve. Vad aktiv jag känner mig.. Men då går tiden iaf snabbare vilket innebär att jag kommer snabbare mot studenten :D Se där, det går att hitta någonting positivt i det negativa.

Nu ska jag *host* *host* fortsätta kolla på teve, "Vad blir det för mat?" med Per Moberg börjar ju snart och det måste man bara se!
Update- What, inge Moberg?! Jäkla friidrott...! :(
Hoppas ni får en härlig fredagskväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0