Jobba, jobba, joobbaaa

Den här dagen har gått väldigt fort men samtidigt varit lång. Jag klev upp vid åtta för att göra mig i ordning innan jag traskade iväg till båthamnen där jag har varit hela dagen och sålt fika. Det var jättekul och vi hade strålande väder hela dagen. Dock så brände jag mig såklart på axlarna och lite i ansiktet, kommer svida fint imorgon ;)
När jag kom hem vid fyra så satte jag mig direkt och fortsatte på mitt arbete som jag förhoppningsvis ska få klart ikväll. Jag är nästan klar nu så vi får väl se. Så har jag pluggat svenska hela dagen också, har nämligen prov på det imorgon. Dessutom har jag nått religionseminarium imorgon som jag inte hunnit läsa så mycket till ännu, men det ska jag väl hinna med också förhoppningsvis.

Vid halv sju åkte jag iväg till träningen för att prata lite och sedan åkte jag hem igen. Jag kan nämligen inte träna för min rygg som gör väldigt ont just nu. Hoppas att det går över till på tisdag så jag kan träna då, vet inte när jag kommer att träna annars.

Nu ska jag fortsätta med plugget. Ha det gött!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0