Morgondagen

Nej nu ska jag gå och sova. Imorgon ska jag upp tidigare än vad jag egentligen skulle behöva. Har nämligen sovmorgon då jag inte börjar förns vi har stdentfotografering 11.30 men jag ska va i skolan 11.00 för att byta om och fixa det sista och sen måste jag nog ta ut pengar på stan först och så ska jag dusha och kanske locka håret (håret måste jag iaf fixa på något sätt och det lär ta ett tag) så ja jag kanske går upp 7.30 då? Då har jag knappt tre timmar på mig innan jag måste gå till bussen. Hmm. Nää vi sätter nog klockan på 7.00 så vet jag att jag hinner. Kanske hinner med en liten lunch då innan jag går också. Egentligen skulle jag nog cykla (vilket jag gjorde idag :D ) men då blir jag nog väldigt varm och det blir ej bra. Så det får bli bussen imorgon.
Undrar hur jag ska få med mig allt imorgon. Fast det blir förhoppningsvis bara en väska och så kartongen med mössan.

Tack för mig nu har jag skrivit av mig lite. Stockholm kaaanske jag hinner berätta om imorgon, känner nämligen att det kan bli en stressig dag..

Nej, som sagt, nu ska jag sova. Godnatt.

(Måste bara få inflika att jag precis fick veta att jag klarade nationella provet i matte c ! :D)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0