Ny frilla och genrep

Idag var jag hos frisören och gjorde lite slingor och klippte mig. Det blev skitsnyggt, om man får säga så ;) Riktigt näjd faktiskt. Känns lite ovant när man ser det i spegeln.

Sedan blev det en liten tripp på stan då jag tittade efter lite smycken, men hittade inga, och sedan var jag och kollade på två kavajer som jag funderat på att köpa. Kunde inte bestäma mig för vilken jag skulle köpa, jag skulle vilja köpa båda men de är lite dyra så det får bli en av dem, så jag ska gå tillbaka dit någon annan dag ;)

Sedan blev det genrep inför utklädnadsshowen som är imorgon. Det gick riktigt bra och det känns som allting sitter så jag tror det kommer bli en awesome show! Pepp!

Nu ska jag sova. Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0