Ont

Nu var det några dagar sedan jag skrev här. Har väl inte direkt haft fullt upp men jag har varit väldigt trött och helt enkelt inte orkat skriva, kul tjej jag vet.

Ligger just nu och lyssnar på när lillsyrran pratar väldigt högt på nedervåningen och hoppas på att alla arbeten bara kan bli klara så att jag kan sova. Just nu mår jag rätt så piss, om man får säga så. Huvudet och halsen värker, jag har ingen kraft i kroppen och så hostar jag, eller gjorde, gör ibland... Roligt såhär lagom till helgen då det skulle bli en utgång med flickorna. Jag har ont bakom örat också efter att jag klämde huvudet i bildörren i tisdags kväll. Rakt på benet kom dörren så det blev en fin bula och blåmärke. Fråga mig inte hur jag lyckades med det...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0