Stockholm

I ondags var jag i stockholm med klassen. Avresa vid 8.00 och så stannade vi först i Täby och tittade på någon kyrka. Blev ett litet fint kort på döden som spelar schack.


Sedan åkte vi in till stan och gick runt i Gamla stan hela förmiddagen. Det var jättefint att gå bland alla gator och gränder. Vi gick även in i Storkysrkan där kronprinsessan gifte sig för snart ett år sedan, tror ni jag blev glad då eller när jag fick gå där längs gången?!



Sedan blev det en picniclunch. Jag hade med mig pastasallad som jag avnjöt i solen mittemot slottet.



Efter lucnh fortsatte vi promenera runt i Gamla stan och kom tillslut till en jättefin utkiksplats, kommerr ej ihåg vad området hette.


Gröna lund




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0