Studentklänning fixad! kanske...

Oj herregud vad det regnar ute. Nu börja det blixtra och åska också, läskigt men mysigt.

Sitter just nu och gör klart en redovisning som jag har imorgon. Ska prata om Mocamique och varför det är fattigt och sedan jämföra med Sverige. Men vi är tre stycken i gruppen så det blir inte jättemycket som jag ska göra när vi delat upp allting :)

Juste, jag har beställt en studentklänning nu :D Tjohoo! Jag fick den jag ville ha från början. Den har alltid tagit slut när jag ska beställa den, men igår hade den kommit in igen såg jag och idag slog jag till innan den tog slut igen ;) Dock så är den i fel storlek men det ska nog gå att sy om den lite. Hoppas bara den är lika fin på mig som den ser ut på bilden, annars har jag kanske en back up plan...kanske.... Syrran satt igår kväll också och gjorde en hel lista med länkar till vita klänningar till mig  Snällt! ♥ Tack så mycket! Ska kolla klart den om ett tag och se om jag hittar nån där annars :) Om den jag beställde inte funkar.

Nu ska jag fortsätta plugga, blir ingen träning ikväll, känner att jag måste plugga och så vill jag vila så att jag blir helt frisk nån gång :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0