Cykelpremiär

Tjohoo. Idag har jag haft cykelpremiär för i år! Blev en tur och retur till skolan för lite dansträning nu på kvällskvisten, trevligt trevligt. Kan väl säga att min kondis ej är på topp... Passade på att köpa lite lördags- (fredags) godis också när jag ändå var på stan. Orkade nämligen inte göra det efter skolan då jag hade väskan fullproppad med bäckr som jag lånat på biblioteket. Så var jag hungrig också och ville hem och äta.

Ikväll ska jag vara hemma och ta det lugnt och plugga, yeeey... Får väl se hur det blir med pluggandet. Nu är i alla fall matten över, YEEEY! Räknade mitt sista tal idag på nationella och nu slipper jag det äntligen! Inge mer matte!!!

Ha det gött!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0