Vuxenpoäng till mig

Goddagens!

Idag blev det ännu en kort dag i skolan. Så när jag slutade gick jag och kollade på studentklänning. Hittade en jättefin som jag skulle vilja ha meeen den va så dyr att jag aldrig skulle köpa den, om jag inte vann en miljon bara sådär ikväll, då skulle ja nog köpa den :p

Sen åkte jag hem till bästa kompisen för att hämta en kaninbur som lilla Zlatan ska få och vara i ute. Fast jag fick inte med mig någon kaninbur hem för den gick inte in i bilen xD Det fattades si sådär två centimeter i bredd... Men det var en chansning vi gjorde. I stället bjöds det på goda bullar och så satt vi och pratade en lång stund :D

Innan jag åkte hem var jag tvungen att tanka då bensinen ej skulle räcka. Jag hade aldrig tankat förut och visste inte vad jag skulle göra xD Så jag ringde pappa och så fick han berätta stegvis hur jag skulle göra. Det gick och jag klarade det :D dock med telefonen mot örat hela tiden Hahaha! Fick nämligen lite panik väl där så jag ringde mamma också, egentligen bara för att berätta att jag var på väg hem, men så funkade inte pumpen och då var det bra att jag pratade med henne. Men nu har jag tankat själv för första gången. Ett steg närmare vuxenvärlden! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0