Zorbing

Godmorgon!

Jag sitter redan ute på altanen och jobbar med ett skolarbete, har suttit här i en timme nu faktiskt. Släppt ut katten har jag gjort också. Jag ska nog sitta här och jobba på tills jag ska göra mig iordning för att åka till stationen och möte upp syster som kommer hem idag. Då ska vi åka direkt till mamma och sen ska vi mot stockholm för att åka zorbing :D Tjohoo! Jag tror det kommer bli hur kul som helst! Vi ska då sitta fastspända i en megastor gummiboll och sedan rulla nerför en lång backe, låter konstigt men jättekul!

Det blir nog alltså inget mer bloggande idag förutom ikväll då kanske. Mamma ska följa med så jag ska be henne ta massa kort och kanske filma också ;)

Idag är det dessutom tredje dagen utan tandställning och det känns helt underbart! Det känns väldigt mysko att känna tänderna bara, det är nästan lite läskigt faktiskt, är det verkligen så dem känns? Haha. Skönt att slippa mat som fasnar nu ;D

Ha en superbra lördag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0