Första advent

Igår var det första advent och då fick jag äntligen börja kulpyta i lägenheten. Var dock jättetrött så jag satte bara upp ljusstaket i fönstret. Men idag fortsatte jag med julpyntningen, satte upp ny gardin i köket och julstjärnan och har även tagit fram julunderläggen ;) På eftermiddagen åkte vi även iväg och julhandlade lite. Hitta en fin ljuslykta, en julbkomma + kruka och en julig handduk :) Vad ordet jul används mycket i detta inlägg.. I alla fall, när jag kom hem så fortsatte julpyntningen.

Köpte med mig en liten julmust också så nu sitter jag här och njuter av årets första julmust och tittar på Raw. Sedan blir det telefonpiraterna innan jag ska plugga lite och sedan sova.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0