Fredagsmys

Oj nu var det mer än en vecka sedan jag bloggade. Det var tänkt att jag skulle skriva igår men då fungerade inte hemsidan så det får bli detta inlägg som gäller för veckan ;)

Idag hade jag en föreläsning mellan 8.15-10.00, det var ett tag sedan jag började så tidigt så det var inte så kul att gå upp imorse. Dock så gick jag upp tidigt i torsdags också för att tvätta fast jag inte hade någon föreläsning förns klockan 13.15. Dock så gick jag och la mig och sov igen efter att jag startat de första maskinerna, så jag fick lite mer sömn.
Tillbaka till idag. Efter föreläsningen drog jag iväg till gymmet direkt och tränade en liten stund. Jag vet inte vad det var med mig idag för jag kände mig helt borta på lektionen och jag orkade knappt "gå-spring-cykla" i tio minuter. Jag var faktiskt helt slut efter en minut... Men jag blev piggare efter att ha handlat lite och promenarat hem, tagit en dusch och slängt i mig lite lunch. Vid tretiden gick jag tillbaka till skolan och pluggade juridik i några timma innan jag gick hem igen och lagade en supergod tacogratäng.

Sedan har jag spenderat restan av kvällen med tjejerna och tittat på idol :)

Här ser ni den vackra tacogratängen (dock en gammal bild från förra gången jag lagade det ;) )



Nu ska jag kolla klart på en film (gissa vilken! ;) ) som jag började se på tåget påväg hem hit i söndags innan batterierna tog slut.

Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0