Godnatt

Så var även denna dag över.

Idag var det tänkt att jag skulle gå upp vid 8.30 och börja plugga då jag inte hade övning förns 13.15. Dock så jag vaknade vid fem imorse och frös som in i norden. Klädde på mig två tjocktröjor, långbyxor, extra strumpor och gick och hämtade en filt som jag la över täcket. Men snart så blev det lite varmt så jag fick ta av mig en av tröjorna. Det tog ett tag innan jag somnade och sen vaknade jag igen vid halv sju tiden och då kunde jag inte heller somna om.. Så jag ställde om alarmet till 9.00 för att få sova lite extra, men när det ringde var jag så trött att jag bara stängde av alarmet och sov vidare. Skönt med sovmorgon!

Tillbringade förmiddagen med en lång frukost, lite plugg och lite annat fix och trix innan jag gick iväg till övningen som spenderades med att räkna budgetar. När jag kom hem igen fortsatte jag med att plugga i några timmar innan jag begav mig till juridiken. Nu börjar man faktiskt känna lite trött på kvällsföreläsningarna, kanske för att det är mörkt redan när man går dit.

Nej nu ska jag strax sova. Imorgon har jag inga föreläsningar så då ska jag ta sovmorgon innan jag ska plugga flitigt. Men nu ska jag faktiskt lösa lite soduku och korsord innan jag släcker lampan.

Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0